Skip to main content

Communicating with words

Communicating with words
Words are the building blocks of our communication whether we speak them or write them. Words are the means by which other people understand our thoughts and ideas. Without words to express what we want to communicate we become frustrated.
The sad thing is we are losing words from our language faster than you think.
Do you know why?
Archaic words
In this animation you will see a number or words that are no longer used or are used rarely. See if you have heard any of them. Drop the terms to the definitions to see if you have a match.






Lost words
 A cartoon character of a roman aristocrat stands bewildered with his sandal undone and the leather thong that would have wound around his leg is tangled around his ankle.  He calls; Could somebody come and tie my latchet?
A cartoon character of a roman aristocrat stands bewildered with his sandal undone and the leather thong that would have wound around his leg is tangled around his ankle. He calls; Could somebody come and tie my latchet?
The list of rare words in the previous animation was gathered from a random glance through a dictionary published only in 1962 and it only represents half the alphabet. The only words chosen in that list were naming words (nouns) and words of action (verbs). Some words like "latchet" have disappeared because we do not wear leather sandals with straps up our legs any more. They went out with the Romans! Other words though, like "mottle" or "haver" are words that we have stopped using through laziness.















New and troublesome words
Many new words in the English language have appeared as new technologies have arisen and as new social movements have developed. Watch the animation and then see if you can match the terms to the definitions.


Spell check 1
When we communicate in writing it is important to spell correctly. Imagine how distracting you would find it if you were absorbed in your favourite novel and then found a page littered with spelling mistakes. It would be as distracting as listening to a song where certain words are mispronounced!
So, test your spelling. Don't be too concerned if you get some of the words wrong. Focus on those that you get correct and then try again. If you are persistent you are certain to learn and succeed!
Spell check 2
Now try the second spelling game. You will need to be familiar with the words in this spelling game as they are all related to our use of the English language. If you are having trouble with a word try again or ask a friend. Spelling requires practice. Just remember that if you practice the words often enough they will become second nature to you.

Comments

Popular posts from this blog

Metodat dhe teknikat mësimore

Hyrje Zakonisht në afatet kur mbahen konkurset e punës për mësimdhënës nxiten shumë qështje nga vet ne si mësimdhënës. Se ku është vendi i punës, a po përshtatet me pritshëritë tona, kë do e kemi përballë nesh në panel vlerësues. Ndërkohë vjen një moment ku ndalemi në formulimin e pyetjeve dhe përgjigjeve në mendjen tonë.  Një çështje që kam rastisur është se pyetjet janë përafërsisht të njejta për secilin kandidat. Ato më bazike janë se çka janë metodat dhe teknikat dhe cilat janë ato.  Çka janë metodat? Metodat kanë rëndësi të veçantë në teorinë dhe praktikën mësimore pasiqë ato përcjellin ecurinë e zhvillimit të procesit mësimor. Ato konsiderohen të jenë mënyrë, mjet dhe  formë veprimi në procesin e zhvillimit të një ore mësimore. Metodat e mësimdhënies janë çdo aktivitet që përdoret për qëllime edukative-arsimore.  Metodat ndahen në ato verbale, ilustrative, demostrimit, eksperimentale dhe laboratorike. Metoda verbale ndahen në monolog dhe ...

Çka na ofron TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie?

Planifikimi i mësimit është një ndër pikat kyçe kur përdorim TIK-un në mësim TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie nuk i bën mësimdhënësit të ndrrojnë rrjedhën e procesit mësimor.  Por, TIK-u mund të ndikoj që  mësimdhënësit të ndërrojnë metodologjinë e punës, duke dhënë kushte më të mira për ta.  Tik-u shihet si një vegël që e realizon orën ku ka për bazë 'nxënësi në qendër'. Në vende si Republika e Kosovës që në dekadën e fundit interneti është përdorur më së shumti në Gadishullin Ballkanik përdorimi i TIK-ut në arsim mungon kur e krahasojmë me faktin që teknologjia përdoret shumë. Megjithatë, Tik-u ofron përdorim më efektiv të mundur për mësimdhënësit dhe nxënësit. Ne si mësimdhënës mund t'i sfidojmë mënyrën e të menduarit të nxënësve duke iu ofruar atyre mënyra të ndryshme pune në grupe duke përdorur TIk-un. E gjithë kjo na lejon ta ndryshojmë faktin që në vendin tonë të përdoret më shumë metoda e mësuesit në qendër.  Përdorimi i TIK-ut si një vegël për p...

Të shkruajmë një fjalim - Plan Ditor

Plan ditor Ashtu siç kam premtuar po e shpërndaj një plan ditor të gjuhës angleze që ka për qëllim shkrimin. Por, mund të përdoret për të gjitha gjuhët e huaja që i mësojnë nxënësit e vendit tonë. Pjesa  në Gjuhën Shqipe është e hijëzuar. Writing a speech Të shkruajmë një fjalim Topic:  English - writing short speech    Tema : Gjuhë Angleze- të shkruajmë një fjalim të shkurtë Time:  40 Minutes   Koha: 40 minuta Class:  8 (25 Students)  Klasa: 8 (deri në 25 nxënës) Lesson Aims:  Students can expand their knowledge in writing short speech. Qëllimet e mësimit : Studentët mund të zgjerojnë njohuritë e tyre duke shkruar një fjalim  të shkurtë . Lesson objectives:   Recognised the format of short speech Practise writing speech based on given context. Objektivat e mësimit: Njohja e formatit të fjalimit të shkurtër Praktikoni të folurit e shkruar bazuar në kontekstin e dhënë. Reso...