Skip to main content

Të shkruajmë një fjalim - Plan Ditor

Plan ditor


Ashtu siç kam premtuar po e shpërndaj një plan ditor të gjuhës angleze që ka për qëllim shkrimin. Por, mund të përdoret për të gjitha gjuhët e huaja që i mësojnë nxënësit e vendit tonë.

Pjesa  në Gjuhën Shqipe është e hijëzuar.


Writing a speech

Të shkruajmë një fjalim

Topic: English - writing short speech 

 Tema: Gjuhë Angleze- të shkruajmë një fjalim të shkurtë
Time: 40 Minutes  

Koha: 40 minuta
Class: 8 (25 Students) 

Klasa: 8 (deri në 25 nxënës)
Lesson Aims: Students can expand their knowledge in writing short speech.

Qëllimet e mësimit: Studentët mund të zgjerojnë njohuritë e tyre duke shkruar një fjalim  të shkurtë.

Lesson objectives:
  •  Recognised the format of short speech
  • Practise writing speech based on given context.


Objektivat e mësimit:


  • Njohja e formatit të fjalimit të shkurtër
  • Praktikoni të folurit e shkruar bazuar në kontekstin e dhënë.


Resources: Interactive Whiteboard or a laptop and a projector, Speaker, videos of short speeches.

Burimet: Whiteboard interaktive ose një laptop dhe një projektor, Folësi, video të fjalimeve të shkurtra.
Teaching and Learning Activities:

Aktivitetet mësimore:

Steps
Hapat

Time
Koha
Activities
Aktivitetet
Interaction
Bashkëpunimi
Introduction
Hyrje





Introducing speech format

Prezantimi i formatit të fjalimit
10 minutes

10 minuta
Teacher creates setting by showing some videos of speech given by famous people.

Mësuesi fillon duke treguar disa video të fjalimit të dhënë nga njerëz të famshëm.

Teacher will ask the students to identify the type of language used by those speakers.

Mësuesi do t'i kërkojë nxënësve të identifikojnë llojin e gjuhës që përdorin ata folës.
Students will be shown some examples of words that need to be used.

Nxënësëve do t'iu tregohen disa shembuj të fjalëve që duhet të përdoren.

A sample of speech is shown on the interactive whiteboard.

Një mostër e fjalës është treguar në tabelën interaktive.

T - S

Mësuesi -Nxënësi
Main Lesson

Pjesa kryesore e mësimit
10 minutes

10 minuta
Teacher continues explaining on the format of writing speech
.
Mësimdhënësi vazhdon të shpjegojë formatin e shkrimit të fjalimeve. 

Teacher gives a formal situation that requires students to prepare a speech.

Mësuesi jep një situatë formale që kërkon nga studentët që të përgatisin një fjalim.

Example: Formal speech in school assembly to encourage friends to be more focused in study.

Shembull: Fjalimi formal në asamblenë shkollore për të inkurajuar miqtë që të jenë më të fokusuar në mësim.

Teacher asks students to gives example of encouraging words that need to be put in the speech.

Mësuesi u kërkon studentëve të japin shembullin e fjalëve inkurajuese që duhet të futen në fjalim.

T - S
Mësuesi- Nxënësi







S -T
Nxënësi- Mësuesi
Writing Exercise

Ushtrime 
drejtshkrimi
15 minutes

15 minuta
Teacher divides the students into five groups.

Mësuesi i ndan nxënësit në pesë grupe. 

Teacher asks them to work together in producing a complete speech text.

Mësuesi i kërkon atyre të punojnë së bashku në shkrimin e një fjalimi të plotë.
Teacher helps student if they have any problem.

Mësuesi ndihmon nxënësit nëse kanë ndonjë problem.

T - S

Mësuesi- Nxënësi
Conclusion

Përmbledhje
5 minutes

5 minuta
Teacher recaps what had been learned and asks students’ reflection on the lesson.

Mësuesi rishkon atë që është mësuar dhe kërkon nga nxënësit reflektim për atë që është mësuar.

T - S

Mësuesi- Nxënësi

Comments

Popular posts from this blog

Metodat dhe teknikat mësimore

Hyrje Zakonisht në afatet kur mbahen konkurset e punës për mësimdhënës nxiten shumë qështje nga vet ne si mësimdhënës. Se ku është vendi i punës, a po përshtatet me pritshëritë tona, kë do e kemi përballë nesh në panel vlerësues. Ndërkohë vjen një moment ku ndalemi në formulimin e pyetjeve dhe përgjigjeve në mendjen tonë.  Një çështje që kam rastisur është se pyetjet janë përafërsisht të njejta për secilin kandidat. Ato më bazike janë se çka janë metodat dhe teknikat dhe cilat janë ato.  Çka janë metodat? Metodat kanë rëndësi të veçantë në teorinë dhe praktikën mësimore pasiqë ato përcjellin ecurinë e zhvillimit të procesit mësimor. Ato konsiderohen të jenë mënyrë, mjet dhe  formë veprimi në procesin e zhvillimit të një ore mësimore. Metodat e mësimdhënies janë çdo aktivitet që përdoret për qëllime edukative-arsimore.  Metodat ndahen në ato verbale, ilustrative, demostrimit, eksperimentale dhe laboratorike. Metoda verbale ndahen në monolog dhe ...

Çka na ofron TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie?

Planifikimi i mësimit është një ndër pikat kyçe kur përdorim TIK-un në mësim TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie nuk i bën mësimdhënësit të ndrrojnë rrjedhën e procesit mësimor.  Por, TIK-u mund të ndikoj që  mësimdhënësit të ndërrojnë metodologjinë e punës, duke dhënë kushte më të mira për ta.  Tik-u shihet si një vegël që e realizon orën ku ka për bazë 'nxënësi në qendër'. Në vende si Republika e Kosovës që në dekadën e fundit interneti është përdorur më së shumti në Gadishullin Ballkanik përdorimi i TIK-ut në arsim mungon kur e krahasojmë me faktin që teknologjia përdoret shumë. Megjithatë, Tik-u ofron përdorim më efektiv të mundur për mësimdhënësit dhe nxënësit. Ne si mësimdhënës mund t'i sfidojmë mënyrën e të menduarit të nxënësve duke iu ofruar atyre mënyra të ndryshme pune në grupe duke përdorur TIk-un. E gjithë kjo na lejon ta ndryshojmë faktin që në vendin tonë të përdoret më shumë metoda e mësuesit në qendër.  Përdorimi i TIK-ut si një vegël për p...