Skip to main content

Çka na ofron TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie?

Planifikimi i mësimit është një ndër pikat kyçe kur përdorim TIK-un në mësim


TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie nuk i bën mësimdhënësit të ndrrojnë rrjedhën e procesit mësimor. 

Por, TIK-u mund të ndikoj që  mësimdhënësit të ndërrojnë metodologjinë e punës, duke dhënë kushte më të mira për ta.  Tik-u shihet si një vegël që e realizon orën ku ka për bazë 'nxënësi në qendër'. Në vende si Republika e Kosovës që në dekadën e fundit interneti është përdorur më së shumti në Gadishullin Ballkanik përdorimi i TIK-ut në arsim mungon kur e krahasojmë me faktin që teknologjia përdoret shumë. Megjithatë, Tik-u ofron përdorim më efektiv të mundur për mësimdhënësit dhe nxënësit. Ne si mësimdhënës mund t'i sfidojmë mënyrën e të menduarit të nxënësve duke iu ofruar atyre mënyra të ndryshme pune në grupe duke përdorur TIk-un. E gjithë kjo na lejon ta ndryshojmë faktin që në vendin tonë të përdoret më shumë metoda e mësuesit në qendër. 


Përdorimi i TIK-ut si një vegël për prezantim 



TIk-u përdoret si vegël për prezantim (përmes projektorit, televizionit, tabela elektronike, web-faqe) ku mësimdhënësit dhe nxënësit mund të kenë qasje tek informatat e njejta në pajisje të tyre elektronike. 

Kjo na ofron neve ide të ndryshme për t'i arritur trendet e kohës 'arritje të përziera'- kjo është qasja e arsimit në të ardhmen ku secila lëndë ka ndërrlidhje direkte me lëndët tjera. Shkathtësitë dhe njohuritë e mësimdhënësve për tu përgatitur që të përdorin TIK-un në klasë. Përgatitja e mësimdhënësve që të përdorin TIK-un në klasë është më shumë se shkathtësi teknike. Trajnimet për ppërdorimin e TIK-ut dhe se çka na ofron TIk-u nuk mjafton. Mësimdhënësve iu duhet një qasje direkte me paisjet elekronike. Zhvillimi i praktikës pedagogjike konsiderohet më e rëndësishme se vetëm njohja e  pajisjeve të teknologjisë. 

Në Kosovë duhet të promovohet 'metodat për përdorimin e TIk-ut'    


Përdorimi i TIK-ut në mësimdhënie dhe mësimnxënie të përditshme na sjell në pah rëndësinë e njohjes së metodave të reja për të ecur një hap me kohën. Një temë që në mbarë botën qëndron është edhe fakti që nxënësit janë më të sofistikuar në përdorimin e TIK-ut sesa mësimdhënësit.  TIk-u përdoret shumë për të përfunduar punët administrative nga mësimdhënësit dhe problemet lindin kur ballafaqohen direkt me ide dhe metoda të reja për përdorim të TIK-ut. Mësimdhënësit të cilët po njoftohen me përdorimin e TIK-ut sjell 'asistencë për instruksione më pak për teknologji'.


Motivimi i mësimdhënësve


Motivimi i mësimdhënësve ndikon shumë nga ndjenja që ata kanë për përdorim të TIK-ut. Ata të cilët kanë vetbesim në përdorim të TIK-ut janë të gatshëm të provojnë ide të reja dhe janë shumë të hapur ndaj metodave të rej. Frika ndikon që shumë mësimdhënës të mos e përdorin TIK-un.  Përkrahja nga administrata e shkollës dhe e komunitetit është e rëndësishme. Kjo ndikon në realizimin efektiv të orëve mësimore duke përdorur TIK-un. 


  


Comments

Popular posts from this blog

Metodat dhe teknikat mësimore

Hyrje Zakonisht në afatet kur mbahen konkurset e punës për mësimdhënës nxiten shumë qështje nga vet ne si mësimdhënës. Se ku është vendi i punës, a po përshtatet me pritshëritë tona, kë do e kemi përballë nesh në panel vlerësues. Ndërkohë vjen një moment ku ndalemi në formulimin e pyetjeve dhe përgjigjeve në mendjen tonë.  Një çështje që kam rastisur është se pyetjet janë përafërsisht të njejta për secilin kandidat. Ato më bazike janë se çka janë metodat dhe teknikat dhe cilat janë ato.  Çka janë metodat? Metodat kanë rëndësi të veçantë në teorinë dhe praktikën mësimore pasiqë ato përcjellin ecurinë e zhvillimit të procesit mësimor. Ato konsiderohen të jenë mënyrë, mjet dhe  formë veprimi në procesin e zhvillimit të një ore mësimore. Metodat e mësimdhënies janë çdo aktivitet që përdoret për qëllime edukative-arsimore.  Metodat ndahen në ato verbale, ilustrative, demostrimit, eksperimentale dhe laboratorike. Metoda verbale ndahen në monolog dhe dialog. Monologu pë

Teknologjia si vegël ndihmëse

Teknologjia për mësimin e Gjuhës Angleze Me këtë artikull do të mundohem të tregoj për përdorimin e TIK-ut në mësimin e Gjuhës Angleze. Së pari do të prezantohet disa vegla elektronike (e-tools) dhe pastaj disa mënyra për vlerësim përmes TIK-ut.  Klasifikimi i veglave elektronike Veglat elektronike që përdoren në klasët e gjuhës angleze kanë treguar rezultate të larta në të mësuarin e gjuhëve të huaja. Në fakt, këto vegla e rrisin motivimin në të mësuar gjuhën në mënyrë korrekte ku për bazë ka parimet bazike në të mësuarit e gjuhës. Do t'i prezantoj në listë disa vegla duke i klasifikuar në bazë të funksionit të tyre.  Leximi dhe Shkrimi  Këto janë disa nga vegëzat ku mund të klikoni dhe të gjeni materiale të shumta elektronike që kanë qëllim lehtësimin e mësimit të shkrimit dhe leximit në gjuhën angleze.   https://webwhiteboard.com/ https://penzu.com https://www.wikispaces.com/content/classroom https://www.blogger.com/ Dëgjimi dhe të folurit Video