Planifikimi i mësimit është një ndër pikat kyçe kur përdorim TIK-un në mësim
TIK-u në mësimdhënie dhe mësimnxënie nuk i bën mësimdhënësit të ndrrojnë rrjedhën e procesit mësimor.
Por, TIK-u mund të ndikoj që mësimdhënësit të ndërrojnë metodologjinë e punës, duke dhënë kushte më të mira për ta. Tik-u shihet si një vegël që e realizon orën ku ka për bazë 'nxënësi në qendër'. Në vende si Republika e Kosovës që në dekadën e fundit interneti është përdorur më së shumti në Gadishullin Ballkanik përdorimi i TIK-ut në arsim mungon kur e krahasojmë me faktin që teknologjia përdoret shumë. Megjithatë, Tik-u ofron përdorim më efektiv të mundur për mësimdhënësit dhe nxënësit. Ne si mësimdhënës mund t'i sfidojmë mënyrën e të menduarit të nxënësve duke iu ofruar atyre mënyra të ndryshme pune në grupe duke përdorur TIk-un. E gjithë kjo na lejon ta ndryshojmë faktin që në vendin tonë të përdoret më shumë metoda e mësuesit në qendër.
Përdorimi i TIK-ut si një vegël për prezantim
TIk-u përdoret si vegël për prezantim (përmes projektorit, televizionit, tabela elektronike, web-faqe) ku mësimdhënësit dhe nxënësit mund të kenë qasje tek informatat e njejta në pajisje të tyre elektronike.
Kjo na ofron neve ide të ndryshme për t'i arritur trendet e kohës 'arritje të përziera'- kjo është qasja e arsimit në të ardhmen ku secila lëndë ka ndërrlidhje direkte me lëndët tjera. Shkathtësitë dhe njohuritë e mësimdhënësve për tu përgatitur që të përdorin TIK-un në klasë. Përgatitja e mësimdhënësve që të përdorin TIK-un në klasë është më shumë se shkathtësi teknike. Trajnimet për ppërdorimin e TIK-ut dhe se çka na ofron TIk-u nuk mjafton. Mësimdhënësve iu duhet një qasje direkte me paisjet elekronike. Zhvillimi i praktikës pedagogjike konsiderohet më e rëndësishme se vetëm njohja e pajisjeve të teknologjisë.
Në Kosovë duhet të promovohet 'metodat për përdorimin e TIk-ut'
Përdorimi i TIK-ut në mësimdhënie dhe mësimnxënie të përditshme na sjell në pah rëndësinë e njohjes së metodave të reja për të ecur një hap me kohën. Një temë që në mbarë botën qëndron është edhe fakti që nxënësit janë më të sofistikuar në përdorimin e TIK-ut sesa mësimdhënësit. TIk-u përdoret shumë për të përfunduar punët administrative nga mësimdhënësit dhe problemet lindin kur ballafaqohen direkt me ide dhe metoda të reja për përdorim të TIK-ut. Mësimdhënësit të cilët po njoftohen me përdorimin e TIK-ut sjell 'asistencë për instruksione më pak për teknologji'.
Motivimi i mësimdhënësve
Motivimi i mësimdhënësve ndikon shumë nga ndjenja që ata kanë për përdorim të TIK-ut. Ata të cilët kanë vetbesim në përdorim të TIK-ut janë të gatshëm të provojnë ide të reja dhe janë shumë të hapur ndaj metodave të rej. Frika ndikon që shumë mësimdhënës të mos e përdorin TIK-un. Përkrahja nga administrata e shkollës dhe e komunitetit është e rëndësishme. Kjo ndikon në realizimin efektiv të orëve mësimore duke përdorur TIK-un.
Comments
Post a Comment